Tickets kwijt
U heeft een ticket aangeschaft bij Beleef Klassiek, maar kan deze niet meer vinden.
Indien u heeft gekozen voor een e-ticket, dan heeft u het ticket ontvangen in uw e-mail. In de bevestingsmail van uw bestelling is een download link waar u de tickets kunt downloaden.
Kunt u de bevestingsmail niet vinden, dan kunt u de ticket opnieuw downloaden in de Mijn Beleef Klassiek omgeving. Hieronder leggen wij uit hoe u hier komt.
Heeft u gekozen voor hardcopy tickets, dan hebben wij uw ticket geprint en per post samen met uw geschenkpakket verzonden. Mocht u uw ticket niet kunnen vinden, dan kunt u de ticket opnieuw downloaden in de Mijn Beleef Klassiek omgeving. Hieronder leggen wij uit hoe u hier komt.
Inloggen in Mijn Beleef Klassiek omgeving
Met het e-mailadres waarmee u tickets heeft besteld kunt u inloggen of u registreren voor Mijn Beleef Klassiek.
Heeft u al eens ingelogd
Vul op de inlogpagina uw e-mailadres en uw wachtwoord in.
Bent u uw wachtwoord kwijt. Vraag het op met de knop “BENT U UW WACHTWOORD KWIJT?” die u ziet op de inlogpagina. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. (Houd uw spambox in de gaten)
Heeft u nog niet eerder ingelogd of weet u het niet?
Kies voor REGISTREREN. Vul uw wachtwoord in en een zelfgekozen wachtwoord. U ontvangt hierna een e-mail om uw registratie te bevestigen.
Mocht uw e-mailadres bekend zijn. Dan kiest u voor INLOGGEN en vraag een nieuw wachtwoord op met de knop “BENT U UW WACHTWOORD KWIJT?”, die u ziet op de inlogpagina. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. (Houd uw spam folder in de gaten)
Zodra u bent ingelogd ziet u onder het kopje MIJN TICKETS uw bestellingen en uw tickets.
Komt u er niet uit vult u dan onderstaand formulier in.